VIS HVEM DU ER

Freeride er en snøscooter med gode egenskaper for dyp snø, og som er bygget for førere som tenker stort og ikke ser seg tilbake. Med evnen til store dykk og hopp og som takler det mest krevende terreng som en fører tør å utforske, finnes det ingen som overgår dette denne vinteren.

MOTBAKKEN HAR INGEN SJANSE- ROTAX 850 E-TEC TURBOMOTOR
Den aller første fabrikkbygde 2-takts turbomotoren uansett bransje. Den Rotax-utviklede og -konstruerte turbomotoren leverer 165 hk fra bransjens sterkeste 850 twinmotor opp til 8000 fot og opprettholder en 40 hk-fordel sammenlignet med vanlig pustende 850-ere. Avansert design integreres sømløst med REV Gen4-plattformen for ideell balanse med minimal vekt. Svært imponerende ytelser, umiddelbar respons uten forsinkelse og fabrikkpålitelighet fra en turboladet 2-taktsmotor - bare bransjens ledende produsent kunne utvikle og stille seg bak den.

REDUSER MOTSTANDEN - KORT TUNNEL
Kjør hvor du vil med kortere tunnel som sørger for optimale manøvreringsegenskaper i dyp snø takket være eksepsjonell utkast av snøen. Standard lett snøklaff med LinQ-klargjorte festepunkter for å festing av en valgbar og avtakbar lang snøklaff.

LETT OG LUFTIG - LETT PANSER I ETT STYKKE
Polypropylen-konstruksjon i ett stykke senker vekten med 2,8 kg. Forbedret ventilasjon med varmespredning og støyreduksjon.

DESIGNET FOR DYP SNØ - ERGONOMISK
Spesialbygget for bedre opplevelser i dyp snø med lavere setehøyde, kortere styreforhøyer, konisk styre og lav styrestropp.

TRYGGERE KJØRING - DYNAMISKE EGENSKAPER
Revidert skispindel-geometri med mer forutsigbar og tillitsvekkende kjøring i bratte skråninger og krevende terreng.

DEN ENKLESTE STARTEN - E-TEC SHOT STARTER
Starting ved å trykke på en knapp og nesten ingen ekstra vekt. Etter den første starten med snor, lader motoren en kraftig kondensator. Ved å trykke på SHOT-knappen på styret ved etterfølgende starter, benyttes energi som er lagret av den effektive kondensatoren og omdanner magnetoen til en elektrisk motor som roterer svinghjulet, og ved hjelp av E-TEC-teknologien starter motoren. Fjerner nesten 9 kg vekt sammenlignet med elektrisk start. SHOT-starting er kun mulig med avansert Ski-Doo E-TEC-teknologi.

PRO-LEVEL STØTDEMPERE - KYB PRO STØTDEMPERE
Disse støtdemperne er standard på MXZx 600RS racing-snøscooter - du kan føle deg trygg på at de er svært solide og velegnede for kontroll i utfordrende forhold. Ekstern beholderdesign sørger for ytelsene, og de kan ombygges og utstyres med nye ventiler. Easy Adjust kompresjonsdemping krever ikke noe verktøy; tilbakeslags-justeringer er også standard.

SIKKER PÅ FOTEN - RPROFIL STIGBRETT
Snøen passerer enkelt gjennom et kraftig gitterbrett som sørger for at fothvilerne gir godt grep. Flatere fotstilling gir komfort og kontroll. 20 mm høyere enn REV-XM. (kun X-pakken)

SKJÆRER SEG GJENNOM SNØEN - TMOTION FJÆRING BAK
tMotion beveger seg inni tunnelen, noe som gjør det enklere å håndtere snøscooteren. Dette skyldes et kuleledd som befinner i det midtre hengslet mellom bakre arm og delte, flate fremre armer. Svært progressive bevegelsesforhold gjør kjøring i løyper enda mer komfortabelt.

FOR HØYERE EFFEKT - ROTAX 850 E-TEC MOTOR
Bransjens mest ytelsessterke 2-taktsmotor.* Den pumper ut 10 flere hestekrefter (165 hk) enn forgjengeren, men dens reaksjonsvillige egenskaper er det som virkelig imponerer. Med den nye pDrive primærclutchen, har den 30% raskere respons enn 800R E-TEC, noe som øyeblikkelig gir deg den kontrollen du forventer.

*Hk målt ved intern dynotest under optimale forhold for 2-taktsmotorer. 

Meld interesse:


Klikk her for mer informasjon

* Alle priser er veil. utsalgspris. Lokal frakt og leveringskostnader tilkommer.